Shame on you

Hat och hat och hat men var gör du av din kärlek?

Jag hatar min mage, den är sjukt läbbig, alltså inte till utseendet, inte denna gång.
Min magsäck krampar då & då, speciellt när jag har varit väldigt hungrig en längre tid och sen efter att jag käkat, då gör den ont, då gör den uppror och det enda som hjälper är om jag lägger mig raklång på golvet vilket jag inte alls har någon jävla lust till :). Alltså får den göra ont och jag får ta det.

Igår, söndag var så jäkla fail.. Lördag var också fail, jag drack på tok för mycket och tappade kontrollen helt, rätt åt mig att jag mådde så skit på söndagen. Hjärnan var sprängd i tusen bitar, plockade upp lite bitar då och då varefter dagen gick, halkade runt likt en zombie och mådde bara förjävligt, fortfarande med akoholen kvar i kroppen.
När jag vaknade imorse kände jag bara shit, skit och jävla luderpung.
Det var först efter lunch som baksmällan började släppa, tur att vi bara har så gott som form på måndagar.

Hatar att det var i lördags också som jag träffade Martins polare från hans klass för första gången, och att jag växlade saliv med en av dem, snacka om att man skäms lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0