Nr. sexton

Förstår inte riktigt varför rubriken spexar till sig själv på ett så tråkigt sätt.. ?
Ett nummer, finns det något dolt budskap i ett nummer?
SEX.

Har tankar ner lite mer Joy Division (japp, jag är omodern och olaglig, att tanka numera är precis som att röka nuförtiden, det är omodernt och du får sota för det i framtiden).
Men jag älskar det och blir så sjukt peppad på att lira själv tillsammans med Klara & Matilda (vi ska ju börja repa på huset! Frågan är bara när...)
Lite grejer som jag borde/måste göras:

-Ringa Lelle (har typ gjort det 5 gånger redan men ingen gång har han varit där och de har bett mig återkomma nästa dag och då har jag glömt bort det etc. etc... Tröttsamt)
-Trixa ut vad som har hänt med mp3:n, den funkade inte imorse.. Varför?`
-Börja spara mer pengar! (Eller någonting alls! Just nu sparar jag så gott som ingenting)
-Fixa några slags konsertbiljetter, sjukt länge sen man var på något.
-Övertala pappa om att ge mig hela mitt studiebidrag.
-Skärpa mig på mornarna och INTE somna om så fort jag stängt av alarmet (vilket resulterar att jag vaknar en halvtimma senare och skiter i att gå på första lektionen).

Sistnämda hände idag, jag är för dålig att komma upp på mornarna.

Har även tankat Prison Break 1:a säsongen, älskade de 2 första säsongerna sen så gick det självklart utför precis som det gör med all annan tv där samma sak återupprepar sig 100 gånger om.

Borde sova, men är törstig som ett djur. Dricka, läsa, sova, låter helt ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0