Nr. 5008. To lead, not to read.

Tänkte att jag faktiskt borde berätta något om den nuvarande situation, den alldagliga, vardagliga vardagen med andra ord.
Det finns inte mycket att säga, maten är underbar i plugget, jag antar att jag aldrig kommer att få så välgjord, god mat gratis någon gång igen. Men det är ju ointressant, eller hur?

Har blivit smått beroeende av farmville (nejnejnejnej) och sims2 igen (jag älskar min kines-hemmafru).

Pappa glömde bort att han kokade korngröt, jag känner stanken av vidbränt ifrån köket, lämnar datorn och upptäcker att kastrullen har svämmat över så att grötrester trängs på spisen. Försöker ta bort kastrullen från plattan utan att bränna mig skinnflådd, sätter på fläkten och självklart börjar det där jäkla brandvarnaren att pipa hysteriskt och (återkommande) självklart så har jag ingen aning om hur man får tyst på den, så nu är köket fyllt med rök gröt-ångor och det stinker bränt i hela huset. Lyckat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0