Jackasspunkt.


Började 8 å tie idag rå, med drama hela förmiddagen, det var nice.
Vi skulle köra korta filmsnuttar som vi sen skulle spela upp för klassen.
Jag, Agnes, Linn, Zina & Andrea körde Jurassic Park, The Ring, Pirates, Jackass & Bruce Almighty.
Jackass
blev sjukt bra. Uppdraget var "the human stage dive" och gick ut på att jag skulle ligga platt på mage medans Andrea skulle falla på mig från en stol, väldigt våghalsigt.. Självklart skrek jag högt av smärta men det hörde ju till.

Sen svenska och sist matte, sjukt nice med så lite lektioner. Sen kom Marrrtin (uttalas med italiensk accent) och hälsade på lite snabbt eftersom vi skulle fixa dendär synundersökningen till att få övningsköra. Självklart hade jag glömt mina glasögon, pass och inte printat ut dom papper som behövdes så bai bai för mig, nästa gång absolut men du måste kunna identifiera dig, tyvääärrr.
Snabb lunch på donken, fixa present åt Klara och sen hem, käka pannkakor, glo idol, garva åt klartext och fajtas med Hugo (som äger mig så brutalt nuförtiden att jag nästan skäms över min egen svaghet).

Linda är sjuk i huvudet, hon ska skaffa fittpiercing och vill gärna diskutera det över sms.
Jexxie & Linnea e jätte gulliga människor.
Martin Helsing har en seriös, psykisk sjukdom som tvingar honom att åtminstone en gång i veckan spela utvecklingsstörd.

& sist så planerar jag, Martin, Jojo & Johan en resa till Åre på antingen jullovet eller sportlovet och det kommer bli så jävulskt nice att jag nästan antänder när jag tänker på det, så sjukt taggad.
Meterdjup, orörd snö, egen lägenhet, skidor i offpist, chillpilldill i en vecka, finns inga ord bara en känsla av att det kommer bli så jävulskt nice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0