It`s good for me.

Älskar soundtracket till Ika i Rutan.

Jag är riktigt dålig på att uppdatera, kan möjligtvis bero på att jag kanske är inne på datan varannan dag & glömmer bort att skriva, men eftersom ingen läser så gör ju inte det så mycket direkt *ironisk smiley*.

Sjukt sugen på att pierca mig. 
Tungan. Höfterna & Näsvingen
         

Lite random bilder från Google & hoppas gud att ingen blir upprörd för en illegal handling mot uppehovsrätten.
Har börjat tröttna lite smått på mina töjningar men det är inte ju inte direkt att jag hatar dem (inte än iaf) men som vissa folk kanske sett har jag ju bytt ut min 18 till en 15 & den sitter faktiskt där, lossnar inte eller ngt.
Så nu har jag 15 i båda, en tunnel och en plugg som jag målat svart.

Har börjat få lite småfrossa också, inte kul alls, pallar verkligen inte bli sjuk; har ju just återhämtat mig från förr förra helgen som bestod av näsdukar x100.

Idag blir det även dendär handledar kursen på trafikskolan, sjukt opepp, känner bara hur en massa inluensa bakterier leker i kroppen och letar efter det perfekta stället att angripa. Så jäkla onice.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0