Hyllning.

                                                                                                                                                                                                            


Kom på hur jag ska göra med min hund, har ju funderat på att spara ihop till en Sheltie eller en Shar Pei (en sån med massvis av rynkor) som första egna hund, för hund det är någonting jag måste ha för att kunna andas ordentligt. 

Då skulle jag isf namnge min vovve som Pimme, som en hyllning till Joakim Thåström.
Jag har lyssnat på Thåström i ungefär 3 år nu och det är fan samma rysningar då som nu, det är någonting i hans musik som bara fastnar i mig, jag kan ärligt erkänna att jag faktiskt inte skulle kunna leva utan Thåströms musik.
Jag är så tacksam för att jag genast blev så jävligt förtjust i dendär gamla gubben och allt han gjort genom åren. 
Tack för det.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0