Dissarn.

                                 


Hatar mitt konstiga tanke sätt, igår skrev jag ett rätt så långt inlägg, sen klickade jag ner rutan och glömde bort att jag skrivit något alls varefter jag stängde ner datorn & gick och la mig, det var först imorse som jag kom ihåg att jag ens skrivit någonting, så jävla klantigt.

Det är alltså fredag kväll och jag sitter och slösar bort min ungdom, men det är fine för mig, jag trivs.
Dessutom mår jag inte sådär hundra heller så faktiskt skönt med en hemmakväll.
Funderar kanske på att bara dra ut imorgon, typ skita i allt och bara dra in till stan och göra ingenting, en impuls idè. Sover ensam hemma imorgon natt så Ida kommer såklart och gör mig sällskap, och hon skulle spendera pengar på en tårta som vi ska tjocka i, NICE.

Vet inte vart denhär dagen tog vägen.
Började 10.30 med Bild&Form, sen lunch+rökpaus i 20 minuter och sen Bild igen, slutade runt 13.45, APnice om det är ett sätt man kan uttrycka sig på, troligen inte.

Skulle egentligen umgåtts med Martin idag men ja, nu är klockan 19.15 & jag pallar inte dra mig dit, desutom ska ja upp typ nio imorgon också, förbannade stallstädning.
Men ja, träffa Linda, Cattis & Madde.

Led Zeppelin - Black Dog.

 

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0