Bust me out.

Hatar att datan segar ihop sig -.-
Så jävla laaaaaaaamt. Hah, känner mig sjukt trött men ändå inte, och stolt.. Lite.
Träffa lillasyster i helgen :D För länge sen sist, vi borde egentligen bo ihop.. Eller sitta ihop om vi var siameser..
Lite absurt att det redan är torsdag imorrn, fast kan ju bero på att jag inte var i plugget i måndags, så att jag fick extra-helg.
Måste börja extrem spara pengar om jag ska ha råd till Åre, verkligen råpracka ihop alla pengar och samla i en burk. Jag kommer vara PANK det kommande halvåret -.- FIFAN. RÅPANK.

Den svarta hårfärgen börjar avta så guldgula stänk syns lite här och var, men jag gillare, de e finfint och jag älskar älskar älskar att ha kort hår, fast jag målar alltid ögonbrynen nuförtiden, funkar.

Tappat bort min grå tröja med huva & hög dragkedja så heja om någon sett den, den är numera efterlyst.

Nu måste jag slagga, Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0